Sunday, April 10, 2011

09.04.2011

Leo: Still in Aalborg, we was in a lot of competition, one of us won, the other actually did pretty well. And we just chilled outside while looking for some sushi, chilled inside just walking around and saw chibi cosplay show. It was fine, some where others were not, but we all had some fun. Played werewolf until the early morning, mad we are not going to get any sleep!







































Søs: Min søster Vivi, slet ikke vågen... og den er vel 12 her... hun gik ned til mig og jeg var bare helt væk, men havde lagt med udstrakt arm så kunne ikke bøje den og min hånd var helt hvid og kold. Haha hun hentede mig kl. 22 aften før og vi skulle være oppe hele natten. Men først at komme i seng en hel uge kl. 01 og op kl. 07 for at tage i skole er ikke smart, så da Vivi satte nye afsnit af simpsons på var jeg væk.
Og Lilo hyggede naturligvis også med. Hun fyldte så bare det halve af den sofa jeg også lagde på. Og hun logrede i søvne AWWWWW ^^ I <3 Lilo...

No comments:

Post a Comment