Tuesday, April 12, 2011

12.04.2011

Søs: Så ledte efter mig usb stik idag... og jeg var sikker på den lå under sengen eller sofane, så kiggede imellem og der er meget trængt.... -.-' Det ligner jeg har en stor røv her, men det har jeg altså ikke.
Det her var hvad jeg fandt... Mit stik til mobil-computer YEEAH LEO ^^ en pus billet med 8 klip endnu, min bøjle (som godt nok ikke er med her) og 148,5 kr liggende omkring på mit værelse. Nogle af dem var endda mellem mine sofa hønner. Haha, men de ryger da bare lige i fonden til J-pop i år, hvor jeg ahr lovet jeg tager med. Indtil vider har jeg 1198,5 kr :D

Og her er lige en lille video men en AWESOME girl, som jeg har set for nogle dage siden men min veninde Kia viste mig det her og syntes da bare i også skulle se det: http://www.youtube.com/watch?v=7Ru84WuSfpQ&feature=related


Leo:


I was so beat out at work, because I didn’t get much sleep; I talked to one of my best friends all night! When I got home from I pass out in front of computer and slept with my glasses on! They don’t seem destroy but still, I am a little worried! So not much today besides sleep :)


No comments:

Post a Comment