Thursday, February 17, 2011

14.02.2011

Leo: Valentine day!!! Spend it with my friends, we made some delicious food, and talked about... everything xD It was super nice and we had a lot of fun :P It is an annual tradition we have, and a good one two, being with friends that matters to you is something we all should do some more.






---------
Søs: Min mor og far havde været i Tyskland og havde den her lille skønhed med hjem til mig.

Den er ægte.

Var hjemme ved min søster den nat, hun lavede smoothi... der vist ikke helt gik efter planene haha (ved ikk hvorfor det bliver vendt på hovedet her inde).

FILM TID.

Pisse sjov film...

Den ville jeg bare hlet vildt gerne se, og jeg plagede min søster til hun endelig satte den på. Men bare de første par minutter tænke jeg, "jeg har set det her et sted før" men jeg kunne ikke huske det, og så troede jeg det var fra en reklame... men havde set hele starten og det ville da ha' været en lang reklame så. Så jeg spurgte Kenneth om han kendte den film? Og jeg kunne hukse jeg havde set den før eller noget, men var ikke helt sikker... og jeg for så den her besked tilbage "Ja Søs, vi var i biffen og se den sammen" -.-' fail! 


No comments:

Post a Comment